Thursday, March 17, 2011

Kecewa....

Penahkan anda terfikir bila sesorang yg ada sayang atau care tiba2 memberikan kejutan yang tak boleh anda terima... Jawapan yang diberikan yang tak masuk dek akal... Uhhhh!!!! saya penah mengalaminya... bagaimana saya melupakannya.... hanya Allah dan saya saje yang tau. Menangis sampai tidak berair mata dan akhirnya saya menerima segala takdir dariNya.

Tapi hari nie saya kecewa  dan buat kesekian kalinya airmata saya mengalir lagi sebab sesorang yg saya hormati dan sayangi dikhianati.... sedih hati saya sebab saya tak mampu membuat apa2 untuk membantu. Hanya terdaya meminjamkan bahu untuk teman itu menangis...

Buat seorang teman semoga kamu tabah menghadapi segala dugaan... ingatlah Allah sentiasa memguji umatnya....saya sayang kamu dan ingat " men will always be a man"

No comments: