Tuesday, April 12, 2011

Ooooouuuu kemalasan melanda diriku

huhuhuhuhuhu nie namanya entry org pemalas... punyala malas nak up date blog... sabar ya mummy umar penyakit cite korea dah datang balik.... hengseng nyer mamat2 tu.... daku tak main shah jasle okeh kakakkakakka.... typical me...

Hari jumaat nak terobang lagi tapi kali nie destination dia KK jer... itupun bos akak dah menjeling-menjeling mata juling.... tgk akak.. tu belum kena sain borang cuti next month tu.... bln 6 lagi...bulan 7 lagik... abes la cuti akak taun nieh hahahhahahahhaha raya tak cuti la gamaknya....

Pening kepala dah nie.. keja semua maleh nak buat.... mood nak gi bercuti n makan2 kat sabah... cam kat seremban nie dah abih da makanan... baju seperti biasa last minute packing... itu la saya ...pagi nak terobang malam tu baru sibuk packing .... see youu next week adios....

2 comments:

Norisah Roslee Qayyim said...

hai..bukan ke penyakit mls tu trademark kita jak dolu2 lagi??? aku dah jadik mak org pon penyakit M tak lekang...aku rasa su umar ni lagik rajin dari aku...baju bajan kotor tu..kalo tak de bapak umar..alamatnya sebulan sekali baru merasa air basuhan...wakakakaaaaa
eh..tapi bab makan rajin pulak eaa???

suerynn.adie said...

kan jenet kan jenet... aku kalau da dpt tgk cite korea.. alamat katil aku nie ada ruang untuk aku tido je la... dasyat tak kadar kemalasan aku nie.. ko bila nak turun seremban aku nk tunjuk skill aku masak lomak nie kakakakkakkaka