Monday, March 19, 2012

Balik Dr Kg Hati tak riang... wek!! wek!!! wek!!!


memang cam nie la muke akak sekarang......
sejak balik dari beijing 9hb hari tu akak rasa pening
minggu lepas mc ari jemaat
ingatkan dah rehat  3 hari badan nie ok la demam dah kebah
tapi nampaknya sampai ari nie tak sihat2 lagi
hinguspun masih lagik meleleh....
batukpun masih lagi kuat...

sabar ye hati.. nie semua dugaan kecil saje.....
ada sahabat akak kehilangan insan yang di kasihi
Al fatihah...... semoga ayahnda Che Ku Jusuh berada di kalangan org2 yg beriman...
sedih.... tetiba teringatkan kehilangan Arwah Abah....

3 comments:

Norisah Lee said...

takpelah...yang pergi biarkan pergi satu hari kita pun akan menyusul mereka....huwaaaaaaaa tak tahan statement skema tahap nak ambek SPM dow!aku ni skg buat apapon mesti tingat kat arwah...tengok sate tingat arwah..aritu masa dia duk umah aku dia nak sgt makan sate..beli kat pasar malam sekali balik umah makan hampehhh...tak sedap langsung sampai tahap takleh nak telan..org tu pon agak2 nak meniaga..aku sedih sebab aku tak sempat pon carikan dia sate yang sedap...semalam darius nak makan sate dah belikan n sedap la pulak...sambil makan sambil menitik airmata aku..huwaaaaaaaaaa
eh komen panjang gila da boleh buat n3 nih

suerynn.adie said...

sabo je la jah... lelamo ko will get used to it..... cam aku tapi kekadang bila teringat dua2 org tu aku bleh menangis jugak

suerynn.adie said...

sabo je la jah... lelamo ko will get used to it..... cam aku tapi kekadang bila teringat dua2 org tu aku bleh menangis jugak