Monday, September 10, 2012

Tension!!!!!


tengah2 malam akak dapat msg
"selamat hari raya" ada additional message tu yg tak tahan tuh
"Dah ada pengganti ke"
mak aiiii.... I tak penah pun announce I ni nak carik pengganti
tak minat (buat masa  sekarang nie la)
tapi klu brad pitt minat akak okeh je

Mintak maaf la ye.... I memang single
tapi I nie tak desperate ek..
Bior la akak membesarkan si Aina aje
n penuhkan travel itinerary akak
hongkong, dubai ..europe
and yang penting sekali akak nak wah haji

sekian terima kasih... mummy umar ko mesti gelak guling2 baca post nie kan
bluek :P!!!!

Nanti Akak cite pasal road trip kat dungun.. 
Best wooo

5 comments:

Norisah Lee said...

sapa msg tu?? dah takde benda lain nak di tulis la turrr...
or diaorg igt u sejak sekian lama duk meratap hiba..walhal lu rilek jekkk.. pegi holiday sana sini lagi happening dari hidup diaorg kot...sapa hah..sapa hah...nak tau tak sabar nih...

suerynn.adie said...

kawan acik aku da....
tapi aku tak minat daaaa.....
dia ingat aku nie single aku nk sebat la jantan2 yg dtg kat aku
walawei get a life la...

QiStinA's said...

aku pun nak gelak adie baca .... mcm ko kisah kan??? best lagi meronda2.. jgn risau...kalau convoy ko sentiasa di apit...he..he..

mm said...

salam kenal, i follow u ;)

suerynn.adie said...

@moi.. tu la pasal... travel itinerary aku tak abih lagi

@mm salam kenal I'll follow you to. TQ. Gembira ada blogger dr seremban gak