Thursday, January 3, 2013

zzzzzzzzzzzzzzzzz

akak mengantuk hari nie
nie semua gara2 si Jozan
memang monyet betul la dia tuh
tension akak tau.... bleh dia memekak malam tadi
sampai akak nak terjaga dari tido 
dah terjaga tau2 saje la mesti susah nak lelap balik
 dalam gelap2 sempat gak akak snap gambo dia




 adaka malam2 bangun siap nak makan snek
tgk kat tangan dia tu siap ada kerepek pringles lagik

siap minum air dari mug lagik
masa nie dah pukul 2 am
last2 bungkus macam baby tepuk2 baru dia lelap
ada few pic lagi untuk tatapan Umar Qayyim di JB


 gambo nie kelakar sebab dia tak nak lepaskan kepala aina
umar meh la turun seremban
bleh main dengan jozan
nanti bleh lukih gambar jozan plak

2 comments:

Norisah Lee said...

umangg aiihhh..tidur dalam rumah eh?? mampoih lerrr kang aku pegi sana tgh tidur dia gesel2 kat aku..canner...mamposssss

suerynn.adie said...

hahahahahha kalau kau datang aku simpan la dia dalam sangkar... sekarang nie tiap2 malam dia kejutkan aku dlm kul 1 sebab nk tido dgn aku.. tension aku weh...